تلفن نرم افزاری eyebeam

با گسترش روز افزون voip (تلفن اینترنتی) سخت افزار و نرم افزارهای مختلفی جهت استفاده هر چه بهتر، تولید شده اند، اگر شما هم مثل من، از voip استفاده میکنید و همیشه به لب تاپ و کامپیوتر دسترسی دارید، لازم نیست هزینه گوشی گران قیمت voip را بپردازید، با نصب نرم افزاز EYEBEAM  به راحتی میتوانید نیاز خود ره یک گوشی گران قیمت را برطرف سازید.

تلفن نرم افزاری EYEBEAM مانند دیگر تلفن های نرم افزاری به عنوان یک ابزار ارتباطی در نقطه انتهایی ارتباط کاربر را با سیستم تلفنی VOIP برقرار می کند. همانطور که می دانیم تلفن نرم افزاری روی سیستم عامل های مختلف نصب می شود و از طریق زبان ماشین ورودی خروجی های دیوایس مذکور را برای انتقال صدا به خدمت می گیرد. در این بخش تلاش داریم ضمن معرفی این تلفن نرم افزاری قدرتمند و توضیح در مورد فعال سازی و رجیستر کردن آن، فایل دانلود این نرم افزار را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

برای دانلود تلفن نرم افزاری EYEBEAM از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

دانلود نرم افزار EYEBEAM

فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج نموده و نرم افزار را نصب نمایید. پس از نصب، پنجره مربوط به ورود سریال نامبر باز می شود،حال سریال موجود در فایل SERIALNUMBER را کپی نموده و در بخش مربوطه وارد نمایید. تبریک میگم نصب نرم افزار به پایان رسید.

تنظیمات راه اندازی تلفن نرم افزاری EYEBEAM

برای برقراری ارتباط با مرکز تلفن و یا گتوی fxo ابتدا از طریق فلش بالای نرم افزار گزینه SIP ACCOUNT را انتخاب کنید و بعد از ADD نمودن یک داخلی به تریتب تنظیمات زیر را انجام دهید و OK کنید.

DISPLAY NAME : نام داخلی ساخته شده در مرکزتلفن (مانند:ALI)

USER NAME : شماره داخلی SIP ساخته شده (مانند:۱۰۱)

PASSWORD : رمز عبور داخلی ساخته شده (مانند:A123456)

DOMAIN : آدرس IP سرور (مانند:۱۹۲.۶۸.۰.۱۰:۵۰۶۰)

 شما در حال حاضر یک تلفن نرم افزاری دارید که می تونید از طریق کامپیوتر با آن تماس تلفنی برقرار نمایید. در صورتی کی نرم افزار در حالت READY قرار نگرفت و ارور ۴۰۳ را مشاهده نمودید احتمالا شماره داخلی یا پسورد را به درستی وارد نکردید. در صورتیکه ارور ۴۰۸ را مشاهده کردید احتمال تنیمات مربوط به آی پی یا پورت سرور به درستی انجام نشده است. امیدوارم از دانلود این نرم افزار و استفاده از آن لذت ببرید.

منبع: (با کمی ویرایش)

کیمیا ارتباط

شاهد أيضاً

نرم افزار مدیریت سایت با اف تی پی

WinSCP یک نرم افزار رایگان و کد باز برای برقراری ارتباط و ارسال و دریافت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.